HJÆLP!! Min far tog et afføringsmiddel kaldet ducalax eller noget, og nu er han på hospitalet på grund af en skål blokering ... HVAD ER FEJLIG !?

katie 08/21/2017. 9 answers
Health Alternative Medicine

9 Answers


Marc 07/31/2017.

Det er ikke skylden til ducolaxen. Han blev forstoppet og tog ducolaxen for at hjælpe ham med at gå. Nogle gange, når folk bliver alvorligt forstoppede, bliver de påvirket af afføring. Det er ikke ualmindeligt og kan behandles meget effektivt på hospitalet. Viljen forsøge at bruge varmt vand vaske op sin bum for at løsne tingene op, og hvis det ikke virker, kan de sætte et omfang deroppe og bryde det op. I værste fald kan de lave operation, men det er ikke meget almindeligt overhovedet. Han bliver okay. Held og lykke!


Doc 07/31/2017.

Afføringsmiddelet forårsagede ikke blokering, men kunne have beskadiget hans tarm.


Richard D 07/31/2017.

Han kunne have en tumor eller bare påvirket afføring. De vil give ham en diagnose.


ABC 123 07/31/2017.

Jeg ved ikke, hvad sagde doktor ??


C 07/31/2017.

Din far havde problemet, før han tog afføringsmiddelet. Han tog medicinen fordi han var blokeret, men årsagen til hans problem var mere alvorlig end ducalax kunne løse. Hospitalet vil undersøge, hvorfor hans tarm er blevet blokeret og forhåbentlig sortere alt ud. Forstoppelse er alvorlig, fordi det er noget, der bliver værre uden behandling. En gang i din tyktarme forsøger din krop at genvinde så meget fugt som muligt fra din afføring (poo), men hvis det bliver for tørt, inden det går ud af fæces, sidder det fast, hvilket kan forårsage yderligere komplikationer. Ducalax virker ved midlertidigt at vende strømmen af ​​vand til din tyktarme for at tørre for at blødgøre en tør afføring. Du skal også drikke meget vand, når du tager det. Ofte er det mere end nok til at få tingene til at gå igen, men hvis det underliggende problem er større, så skal du finde ud af, hvad problemet er for at behandle det. Din far er på rette sted for det. Jeg håber, han føles bedre snart.


katie 07/31/2017.

Jeg har glemt at nævne, at han har haft lidt mavesmerter siden 5. juli. Han har også passeret gas meget mere end normalt. Han blev derefter forstoppet 29. august til dagen efter. Han tog som 3 og jeg må sige disse afføringsmidler hvor sketchy ... Jeg vil bare gerne vide, om han kommer til at være okay


Mel 07/31/2017.

Hvis jeg var ham, ville jeg have taget Senakote, det er et naturligt blødgøringsmiddel.


Enguerarrard 07/31/2017.

Laksemidler forårsager ikke tarmblokeringer. Blokeringer kan være forårsaget af forstoppelse, tumorer eller forvrængede tarm. Alle disse ting er alvorlige. Han er hvor han skal være.


A. 07/31/2017.

Hvis han allerede er på hospitalet, ville dit spørgsmål være bedre rettet mod den læge, der deltog i ham.

Language

Categories